Subject: RE: Kiri
From: Jüri Ligi - INFRAGATE <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Indrek Vendla" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 16:16:13 +0300

Tere

Vastuskiri: Leppetrahv (RH nr 270068), lepingu nr 3.2-3/23/2232-1

Palun kinnitage kirja kättesaamist.

Jääme ootama Tellija tagasisidet.

Lugupidamisega

Jüri Ligi

Juhatuse esimees

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:   +372 50 50498

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee 
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada 
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile teada 
anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle 
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 29. juuli 2025 14:36
Adressaat: Infragate Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Mati Kärner - INFRAGATE <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Leppetrahv (RH nr 270068), lepingu nr 3.2-3/23/2232-1

Registreerimise kuupäev: 29.07.2025

Registreerimise number: 3.2-7/25/12591-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>